Vereniging voor Volksvermaken Uithuizen

Welkom bij VvV Uithuizen

De Vereniging voor Volksvermaken Uithuizen  in de volksmond VvV Uithuizen, is opgericht in 1865.

In 2015 bestond de vereniging 150 jaar, dit jubileum werd groots gevierd  met een concert van het Noord Nederlands Orkest.  Van de gemeente heeft de jubilerende vereniging  een erepenning in ontvangst mogen nemen.

VvV Uithuizen heeft tot doel evenementen te organiseren voor jong en oud.

Jaarlijks organiseert VvV Uithuizen  de kermis, ringsteken, shantykoren festival, een oriëntatierit voor auto's en de Paardendag.

Shantykoren festival

• Zaterdag 11 mei 2024
  • Locatie bij de haven
  • 13:00 tot 16:00 uur

Kermis en ringsteken

• Kermis woensdag 22 t/m zondag 26 mei 2024
  • Locatie Blink
  • Ringsteken vrijdag 24 mei 2024
  • Locatie Hoofdstraat West
  • 19:00 uur

Paardendag

• Zaterdag 3 augustus 2024
  • Locatie Dingeweg
  • 13:00 tot 17:00uur

Oriëntatierit voor auto's

• Zondag 22 september 2024
  • Locatie volgt
  • 13:00 tot 17:00uur

De mensen achter VvV Uithuizen, wij stellen ons graag aan u voor

Van links naar rechts: Peter de Boer (voorzitter), Corrie Bisschop-Haan, Klaas Nienhuis, Klaas Gast (secretaris), Fedde de Graaf, Meta Bonnema-Achterhof, Joop van der Ploeg (penningmeester).

Neem gerust contact met ons op via de mail.

U krijgt altijd antwoord van ons op uw e-mail. Stel dus gerust uw vraag of gebruik de mail voor uw  aanmelding.